zondag 23 april 2017

Minialbum / Box

Zoals ik in mijn vorige post vertelde behoorden er nog meer items bij mijn swap voor Sandi.
Onderandere dit minialbum. De basis heb ik gemaakt tijdens een workshop bij de Craftorij met de Creative Ladies, zo'n twee jaar geleden denk ik.

Ik besloot er een minialbum van te maken voor Sandi.



De kant waar je de drukker zit is een smal "doosje" waar je iets in kunt stoppen.


Van de binnen pagina's ben ik vergeten foto's te maken.... oeps.... je kunt ze natuurlijk wel zien in onderstaande video.



Groetjes Brigitta

1 opmerking:

  1. Ik vergeet altijd om ook even op je vlog te kijken als ik je filmpje al gezien heb haha.
    Hier ben ik dus om even naar de mooie foto's van de leuke box met mini te kijken.
    Erg mooi gedaan!
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta