vrijdag 21 april 2017

Handtas van papier en een hanger

Vandaag wil ik jullie een klein project laten zien wat ik heb gemaakt voor mijn swap met Sandi, Decor8yourlife on you tube. Het behoort bij een aantal andere items welke ik heb gemaakt en welke ik nog aan jullie laat zien in een post. Het is teveel om in 1 post te behandelen. De basis van het handtasje is heel eenvoudig te maken. Het versieren kost meer tijd :). 


En voor erbij een hanger welke je bijvoorbeeld aan een minialbum kunt hangen, of gewoon zo ergens aan kunt hangen.


 Het papier wat ik heb gebruikt is de silver stack van Craftsmith en de elegant lijn van Authentique. Ik vindt zelf de kleurencombinatie heel leuk.

Voor meer details kun je onderstaande video bekijken.




Voor mijn instagram en you tube volgers heb ik op dit moment nog een giveaway challenge lopen, dus als je dit leuk lijkt kun je nog mee doen tot 14 mei.

Groetjes Brigitta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta