dinsdag 29 maart 2016

Taartpunt met een Gorjuss girl.

Vandaag laat ik jullie al weer mijn laatste project zien als gastdesigner bij Scrapplezier.

Astrid en Helena, bedankt voor het vertrouwen in mijn werk!  Het was erg leuk om weer even op het oude nest terug te zijn!

In onderstaande video leg ik uit hoe ik dit project gemaakt heb.




Natuurlijk ook wat foto's van het geheel. Het is een super leuke verpakking om een klein cadotje in te geven, want uiteindelijk is de taartpunt een doosje dat aan de achterzijde open kan.



Met dit boven aanzicht kun je zien dat ik een "tuintje' maakte voor dit schattige Gorjuss stempeltje welke ik in kleurde met mijn Spectrum Noir Alcohol Markers.


Alle houten embellishments zijn bewerkt met gesso en groen embossingpoeder voor textuur.


Het toegepaste papier is een lijn van Kaisercraft, de "Photo Friendly". Dit is verkrijgbaar in de webshop van Scrapplezier. Net als de plakdiamantjes en de verschillende stansen.

http://www.scrapplezier.nl/webshop/

Fijne week!

Groetjes Brigitta


1 opmerking:

  1. Jaaaaa leuk geworden. Mens hie kom je toch op al die ideetjes. Leuk leuk leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta