zaterdag 19 december 2015

Magnolia Tilda Christmas Cards

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie mijn laatste kerstkaarten zien van dit jaar. Ik maakte ze met Magnolia stempels welke ik inkleurde met mijn nieuwe Spectrum Noir markers. Ik ben erg blij met deze markers, ze zijn super fijn om mee te kleuren.

 Kaart 1
Pocketkaart met tag 


Ik gebruikte voor deze kaart mijn embossingmallen ook weer eens en natuurlijk veel stansen en ponsen.









Kaart 2
Ezelkaart 








Kaart 3
Een voorgevormde kaart







Voor nog meer details kun je eventueel ook mijn video bekijken die ik maakte over deze kaarten.




Fijn weekend nog!

Groetjes Brigitta













1 opmerking:

  1. prachtige kaarten heb je gemaakt Brigitta en wat zijn er weer mooie details te bewonderen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta