zondag 2 november 2014

Art journal paginas en een cadotje.

Goedemiddag op deze zonnige zondag,

Ligt het aan mij of is de maand oktober voorbij gevlogen! Het is al weer bijna 2 weken geleden dat ik jullie hier iets heb laten zien.

Ik ben de afgelopen weken bezig geweest met mijn paginas voor de creative ladies, maar die kan ik jullie natuurlijk nog niet laten zien. 

Ook maakte ik een cadotje voor een tante die volgende week 80 jaar wordt. Het is een clipboard dat ik heb gepimpt, zodat ze er boodschappenlijstjes of iets dergelijks op kan schrijven.

 Ik gebruikte papier van Prima Marketing. Bovenop zit nu nog een rode kaart waar ik nog wat geld in stop. 

 De memoblaadjes zijn gemaakt van een heel oude lijn van Basic Grey waar ik met vintage photo op gestempeld heb.

Hier nog wat details:






De metalen klem is bewerkt met alcoholinkt.

                                                 Onder de blaadjes nog een mooie quote.

 Verder maakte ik nog een aantal uitwerkingen in mijn art journal nav de journal 52 prompts.





 Op deze pagina zien jullie een gellyplate print atc welke ik heb gekregen van Marjolijn Jansen-Harm, Marjolijn bedankt daarvoor!





Fijne zondag !

Groetjes Brigitta




 

6 opmerkingen:

  1. Prachtig clipboard Brigitta! Toevallig ligt er op dit moment op mijn bureau ook een die ik nog moet afmaken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk cadeautje heb je voor je tante gemaakt en wat zal ze daar blij mee zijn. Je uitwerkingen voor art journal vind ik ook zo mooi en soms om jaloers op te worden.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterend cadeau zeg, daar zal ze blij mee zijn, leuk om weer wat van je te zien op je blog en ik ben natuurlijk ontzettend benieuwd naar je letters...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een prachtig kado is het geworden, zonde om te gebruiken,haha
    En je hebt qua pagina's ook niet stil gezeten, mooi hoor!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Brigitta, ik zag een heel mooi plaatje voorbij komen wat een gaaf klembord heb je gemaakt, veel te lang geleden dat ik hier op je blog langs kwam. Mooi cadeau ook!!!
    groetjes, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig mooie details ook was ze vast heel blij mee .Je pagina ,'s zijn ook weer heel gaaf

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta