donderdag 21 augustus 2014

Layout voor de Prima BAP challenge

Iedere maand staat er op het blog van Prima een schets welke je kunt gebruiken als uitgangpunt voor een layout: de Prima Build a Page challenge. Voor de scrappers onder jullie vast wel bekend.

 http://prima.typepad.com/prima/2014/08/are-you-ready-for-a-new-sketch.html

Ik gebruikte een heel oude foto waarop Kirsten mijn moeder aan het helpen is met het vegen van de tuin. Zo schattig, deze moest een plaatsje krijgen op een layout.



 Ik gebruikte het papier en chipboard van de prachtige Rondelle lijn. Al een oudje maar nog steeds even mooi!

Hier is de schets welke ik gebruikt heb:





Ook laat ik jullie nog wat detailfoto's zien. Op de achtergrond heb ik gestempeld, gesprayed, geheatembossed en gestencild met modeling paste. 






Groetjes Brigitta




6 opmerkingen:

  1. erg mooi, mooie opbouw in laagjes, ik vind het een schitterende sketch, hij ligt hier ook nog klaar om iets mee te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige LO Brigitta, er is zoveel te zien en toch is het één mooi geheel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super wat is dit weer een prach lootje Brigitta
    en zo leuk die foto ook. Past weer perfect bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig resultaat na een dag samen scrappen....geweldige details en kleuren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem prachtig geworden Brigitta!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vertederende foto Brigitta, en wat heb je toch een mooie stijl ontwikkeld, echt een prachtige lay out!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta