dinsdag 3 september 2013

Layout: My Favourite Scooter

Hallo allemaal,

Afgelopen week had ik zin in een heerlijke 'kliederlo"te maken, zoals Alida dat zo mooi kan zeggen.

Ik koos een foto van Cas met zijn minibike (waar hij na 1 keer rijden helemaal klaar mee was... zo eng vondt hij het) welke ik printte op cardstock (bij gebrek aan fotopapier). Dat geeft toch altijd een leuk effect vindt ik.

De papierlijnen zijn al een wat oudere van October Afternoon en Echo Park geloof ik. Ik vindt ze perfect geschikt voor jongens layouts.


De achtergrond is weer een combi van modelingpaste, sprays, gesso en stempelinkt.  De zwarte randen om de accolades maakte ik met zwarte gelato, die geven zo'n mooi schaduw effect.

Hieronder laat ik jullie nog wat detailfoto's zien.




Groetjes Brigitta

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het een pracht lootje Brigitte en wat veel leuke details zijn er te bewonderen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke jongens lo en lekker gekliederd hoor, wat jammer dat hij het zo eng vindt of ben jij erwwel blij mee:-)

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk gekliederd zie ik, het is een gave LO geworden, lekker stoer en wat leuk die aan elkaar genaaide stukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kliederlo, stoer en toch vrolijk door al de kleuren.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta