zondag 12 mei 2013

Tea for Two Workshop Finnabair

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn resultaat laten zien van de Tea time workshop die ik gisteren volgde van Anna Dabrowska (Finnabair) bij de Scrapheap in Sprang-Capelle.
Allereerst wil ik kwijt dat het echt een aanrader is om een workshop van haar te volgen want ze legt alles ontzettend duidelijk uit en is verder gewoon een heel gezellig en grappige vrouw. Het was echt een feestje!



We kregen echt ontzettend veel spullen om te gebruiken in de workshop. 6 vellen papier ( Prima en 7 dots studio ) en heel veel embellishments uit Anna's Sunrise Sunset line met Prima Marketing.
Helemaal mijn ding dus, zoals jullie weten ben ik gek op Prima! Ook de bloemen met een metallic shine uit deze lijn zijn helemaal geweldig. (en ik heb er nog een paar over :) )

Het kleuren van de layout (wat je bij Anna helemaal op het laatst doet) deden we eerst met thee (het heet niet voor niets de tea time workshop) en daarna met sprays en acrylverf. We gebruikten de Silk acrylic glazes, en die zijn zo fijn om mee te werken, dat ik er direct een paar van aangeschaft heb. Op deze layout hebben we de metalen embellies en de cirkels met deze glazes geverfd. Super mooie glans geven ze ook.

HIer nog wat close-ups van de embellishment clusters.




Ik ben wel een beetje eigenwijs geweest, want iedereen probeerde zijn foto super goed af te dekken tegen al de sprays en zo, maar ik heb toch ook wat op de foto gedaan, zodat deze goed in de achtergrond "versmelt".

Al met al was het een super inspirerende middag!




Groetjes Brigitta

4 opmerkingen:

  1. wauw, wat een geweldige mooie LO heb je gemaakt Brigitta, hele mooie details, ik blijf kijken en wat leuk dat je ook even met 'de juf' op de foto mocht. Ik ga haar workshops in de gaten houden, mocht ze hier in de buurt zijn dan wil ik er graag een keer 1 volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Brigitta, wat een super gave layout heb je gemaakt en er zijn zoveel prachtige details ook te zien en die achtergrond grandioos!
    Super mooi.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachjtig is je layout geworden.
    Super workshop.
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie lay out Brigitta, prachtige lichte kleuren ook, lijkt me ook geweldig om te maken, wie weet g a ik het nu wel zelf proberen. En inderdaad wat heerlijk om gewoon lekker los te gaan en nergens over na te denken, ik vond het nog best lastig maar de tijdsdruk hielp wel mee.

    groetjes,
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta