dinsdag 25 april 2017

Mini loaded enveloppe

Als bedankje voor iemand heb ik het mini LE je gemaakt wat je ziet in deze post.


 Ze zijn zo leuk om te maken en om goodies in te versturen. Voor erin maakte ik onderstaande kleine notecards met bijpassende enveloppe. Een super leuk formaat om restjes op te werken.


De tag met mijn boodschap voor Marilyn.



 En ook een stafje mag niet ontbreken in een loaded enveloppe.


Ik heb het al vaker gezegd maar super leuk om te maken en een makkelijk project met een groots effect. The gift that keeps on giving, aangezien je er dingen instopt waar men ook weer andere mee blij kan maken, zoals de notecards.

Bedankt dat je langs kwam op mijn blog!

Groetjes Brigitta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta