zondag 9 april 2017

Loaded Enveloppe voor Pasen


Hallo lieve volgers,

Ik hoop dat jullie er nog zijn! Het is al weer veel te lang geleden! Natuurlijk heb ik de laatste 3 maanden genoeg geknutseld. Voor een 1 op 1 swap maakte ik een loaded enveloppe in het paasthema.
De video vindt je hieronder. 




En de foto's natuurlijk:


Onderstaande enveloppe maakte ik met mijn enveloppe punchboard en veel stansjes van Aliexpress. 


De tags zijn gemaakt met 2 stansen van Marianne Design.


Hier zie je de enveloppe leeg. Het vrolijke papier is de Celebrate Easter lijn van Echo Park.


Enkele zelfgemaakte embellishments, totaal geinspireerd door Pinterest.


En een jumbo tag met lekker veel laagjes. De rand aan de bovenzijde maakte ik met een stans van Spellbinders. Het is een complete border set, en zo gaaf!


Op de foto zie je het niet, maar op de kaartjes in postzegelvorm heb ik paastafereeltjes ge heatembossed. De journaling cards die er aan geklipt zijn kan Jeanne zelf gebruiken voor iets.


En in een loaded enveloppe kunnen natuurlijk geen stafjes ontbreken. 



Ik heb veel plezier gehad aan het maken van deze loaded enveloppe, ik ben gek op de vrolijke kleuren en pastels.

Dit was het voor vandaag! Houd mijn blog in de gaten want er komen nog meer posts aan de komende week.

Groetjes Brigitta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta