woensdag 28 september 2016

Clean & Simple kaarten


Aangezien er wat verjaardagen aan komen heb ik enkele  simpele kaarten gemaakt. Lastig voor mij want ik weet nooit goed wanneer te stoppen met versieren :). 

Ik maakte ook een paar baby kaarten. Niet omdat ik in mijn omgeving baby's verwacht, maar ik had al een hele poos ontzettend leuk babypapier liggen en dat schreeuwde om uit de kast gehaald te worden. Hoe erg kun je zijn als scrapper?  

Als eerste de meest simpele kaart die ik heb gemaakt. Wat stempels op een basis kaart en op de gestanste rechthoeken, een stukje bakerstwine en wat liquid pearls. Oh ja, en een frame gemaakt met een lineaal en een fijnliner. Voor mijn doen heeellll minimalistisch.



De volgende is een kaart met een simpel stempeltechniekje er op. Ik bracht drie kleuren distressinkt aan met een acrylblokje (op aquarelpapier) en ook hier weer stempels. Een gestanst sentiment maakt de kaart af.



Dan gaan we naar de baby kaarten. De volgende twee zijn eigenlijk identiek gemaakt. Met een shaker op de voorzijde van een atc hoesje. Super simpel maar een leuk effect vindt ik. Met wat lief papier en embellishments heb je zo een schattig kaartje. Ook hier gestempeld zoals je ziet. Met een set van de Action dit keer.




Dan nu de laatste twee kaarten. Ze zijn beide totaal geinspireerd door kaarten welke ik zag op Pinterest. Gemaakt met items die al geruime tijd in mijn "stash" zaten.



De jongens kaart is mega dimensionaal, dit door het gebruik van de kleine wasknijpertjes. Op de rompertjes zitten schattige kleine stickertjes van de Action ook weer. Super cute!

Mocht je nog wat meer uitleg willen of de kaarten wat gedetailleerder zien, kijk dan naar mijn You Tube video hieronder.....



Fijne dag!

Groetjes Brigitta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta