maandag 2 mei 2016

Mixed Media Tags geinspireerd door...

Hallo,

De laatste twee mixed media tags voor onze "Geinspireerd door" challenge bij de Creative Ladies heb ik jullie hier nog niet laten zien. 28 mei hebben we ons jaarlijkse uitje en ik heb er nu al super veel zin in! Zo leuk om iedereen weer eens te zien en lekker bij te kletsen, te shoppen en te hobbyen natuurlijk!

De eerste tag is gemaakt met als inspiratiebron Kate Crane:


Heerlijk gespeeld met acrylverf en de nog steeds gave Stampotique stempel.

De volgende tag is gemaakt met Dina Wakley als inspiratiebron:


Ook hier acrylverf in combinatie met een aantal stencils. Om de harten van chipboard wikkelde ik wat draad voor wat textuur. 

Ik ben zelf erg tevreden over deze twee uitwerkingen. Ze kosten me, met zulke geweldige artiesten als inspiratie, dan ook geen moeite om te maken. Dat is niet bij iedere gekozen inspiratiebron zo ;)! Het kan soms een echte strijd zijn! Zeker ook omdat ik tags gebruik en dat natuurlijk relatief kleine oppervlaktes zijn om te gebruiken.

Fijne week toegewenst!

Groetjes Brigitta

2 opmerkingen:

  1. erg leuk, ik heb er ook zin in om elkaar weer even te zien en te spreken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn idd beide geweldig en je kunt er met recht trost op zijn! Zóóó leuk om elkaar weer te zien, heb er ook reuze veel zin in!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta