maandag 9 mei 2016

Mijn moederdag cadotjes

Hallo allemaal,

Gisteren was het moederdag en natuurlijk heb ik zelf iets gemaakt voor mijn moeder en schoonmoeder. Ik heb papieren zakken gebruikt om een soort kaart van te maken. Helemaal shabby.

Onderstaande maakte ik voor mijn moeder. Achter het frame zit de kaart en in de zak een grote tag met houder voor een cadeaukaart.


En dat is deze


De volgende maakte ik voor mijn schoonmoeder

Ook hier een grote tag in de zak maar nu met een quote. In de kleine enveloppe zit de cadeaukaart en ook nog 2 losse tags zitten in de pockets.


Voor alle details verwijs ik jullie naar mijn video:



Groetjes Brigitta

3 opmerkingen:

  1. Super mooi Brigitta en op je filmpje is het ook echt super leuk te zien!
    Ik vind het altijd leuk om te zien hoe je bepaalde materialen van bv Action en Rive gebruikt.
    Echt de moeders zullen hier super blij mee geweest zijn!
    Fijne creatieve week!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gave post heb je weer gemaakt en wat ben je er weer druk me geweest. Het ziet er allemaal weer super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige cadeau kaarten heb je gemaakt voor beide moeders mt tags erin. Het lint met de kraaltjes kwam ik gisteren in een winkel tegen en had het niet gekocht. (spijtig nu ik dit heb gezien).Gezellige vogelgeluidjes op de achtergrond
    Geniet van deze prachtige dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta