vrijdag 15 april 2016

Shabby Chic Magnolia Kaart


Hallo allemaal,

Het is al weer even geleden dat ik een berichtje schreef op mijn blog. We zijn afgelopen weekend 4 dagen naar Zeeland geweest om het 50 jarig huwelijk van mijn schoonouders te vieren dus er wat niet zo veel tijd om te knutselen.

Op de kaart die ik jullie vandaag wil laten zien gebruikte ik een Magnolia afdrukje welke ik ontving van Gerrie bij mijn pocketletter. Ik kleurde haar in met mijn alcoholmarkers van Spectrum Noir.
Ik heb op deze kaart veel laagjes gebruikt en diverse lint en kant voor het shabby gevoel.


De kaart heeft een pocket waarin onderstaande tag zit:

De voorkant

De achterkant


En zoals gebruikelijk een video met uitleg over deze kaart.




Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe met veel knutselplezier aangezien het weer te wensen overlaat.

Groetjes Brigitta

1 opmerking:

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta