dinsdag 31 maart 2015

Spetter kaarten

Een paar weken geleden deed ik mee aan de kaartenchallenge bij Cards en Scrap.

Spetteren was de opdracht en dat kan je natuurlijk wel overlaten aan Brigitta, heerlijk kliederen zonder na te denken! De kaart die ik toen maakte hebben jullie al kunnen zien op mijn blog, maar ik had er zo'n lol in dat ik er nog 2 bijmaakte.


Achtergrond is bewerkt met bister en distressinkt, de stempels zijn geheatembossed om ze er uit te laten springen.



Groetjes Brigitta

4 opmerkingen:

  1. Prachtig zijn ze lijken wel wandtegeltjes zo als bv in Portugal!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart is dit weer met de bister.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend, mooi die combi met bister en embossen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij kunt heerlijk kliederen...:-), ook het cadeautje voor je moeder is SUPER!!!
    Ik ben je nieuwe volger...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta