donderdag 18 december 2014

Productief weekje!

Goedeavond,

Wat is het toch heerlijk weer om zalig binnen bij de verwarming op mijn hobbykamer aan de gang te zijn! Ondanks dat ik heel wat extra gewerkt heb deze week vond ik toch tijd om een aantal mixed media dingetjes te maken.

De laatste pagina's van ons alfabet zijn onderweg (deze laat ik jullie nog zien van de week) dus het werd tijd dat ik eens de kaft voor dit album ging maken. Ik hield het album simpel. Ik plakte per maand de twee pagina's tegen elkaar als een pocket zodat de tags met de werkbeschrijving daarin kon. Met de crop a dile gaatjes in de paginas maken en in elkaar zetten met boekbindringen (rijkelijk voorzien van lintjes natuurlijk, vindt ik zo gezellig staan!)

Op de kaft ging ik aan de gang met gelatos, distresspaint en modelingpaste.


Lekker vrolijk is hij geworden vindt ik.

Verder heb ik deze ook nog 2 paginas gemaakt in mijn art journal. 

1 aan de hand van de opdracht "recycled art". Als je de bladzijde goed bekijkt zie je waar dat allemaal in terugkomt.



En 1 met de opdracht "Stenciling".



Ik heb al wel besloten dat ik, als dit art journal vol is, aan de slag wil gaan met losse pagina's die je kunt binden. Dat werkt makkelijker denk ik ( en zeker met mijn net aangeschafte gelllyplate) en je kunt betere foto's maken van de paginas. Doordat hij al aardig dik begint te worden liggen de bladzijdes niet meer helemaal vlak en krijg ik ze niet mooi op de foto vindt ik. 

Misschien doet 1 van jullie dit ook (art journalen op losse pagina's) en hebben jullie tips welk papier ik dan het beste kan gebruiken. 

Groetjes Brigitta

4 opmerkingen:

  1. Mooi hoor, je werk wordt steeds stoerder!
    alvast hele fijne feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend wat een pracht album en de kaft vind ik echt super mooi gemaakt en pracht kleurtjes ook op dat ribbelkarton.
    Hele mooie pagina's ook. Leuk dat je een jellyplate hebt aangeschaft en we zien vast nog meer mooie creaties voorbij komen.
    Lijkt mij ook dat je per pagina gaat werken wat makkelijker werken is en je kan de pagina's als ze echt klaar zijn tegen elkaar plakken zo als jij dat wil.
    Op pinterest is ook veel te vinden voor een album of op You tube.
    Succes er mee en groetjes, Els
    .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig je kaft, helemaal in jouw stijl. Je art journals zijn ook mooi, ik begin er maar niet aan, ben bang dat ik er dan weer een verslaving bij heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt de smaak te pakken heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta