dinsdag 30 december 2014

Dankbaar & the 70's

Ik ben een kind uit de jaren 70, dus toen ik een pagina wilde maken over nostalgie schoot me direct een aantal herinneringen van vroeger binnen. Mijn moeder in haar spijkerbroek met flair pijpen, de geometrische gordijnen op onze slaapkamers, samen naar Grease kijken, kopjes met het bruine en oranje strakke bloemenpatroon..... zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik besloot de typische jaren 70 kleuren en de geometrische vormen terug te laten komen op mijn pagina.



Verder maakte ik nog een pagina over gratitude, dankbaarheid. En mijn quote zegt genoeg denk ik... 
Geniet van iedere dag want het kan zomaar je laatste zijn. Ik weet het, het klinkt heftig, maar het is wel de waarheid helaas.... 

Mijn pagina is toch wel vrolijk geworden hoor!



Ik heb de pan pastels uit het stof gehaald voor deze pagina. Blijft leuk spul om mee te werken!

Fijne avond!

Groetjes Brigitta

5 opmerkingen:

  1. Schitterende creaties heb je weer gemaakt en de jaren 70 herinner ik mij ook met oranje bruin en paars. Wij hadden geometrische oranje vormen in het behang.
    De pagina met de pan pastel vind ik super gaaf en de quote is helaas maar al te waar.
    Fijne jaarwisseling Brigitta en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gelukkig nieuwjaar Brigitta.
    Je pagina's zijn weer heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, ik ben weg van je nostalgische pagina.
    Leuk omschreven ook en zo herkenbaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta