woensdag 19 november 2014

W en X voor onze alfabet swap

Goedemiddag,

We zijn weer halvewege de maand dus onze letters voor de alfabetswap zijn weer op de post gegaan. De mijne gingen naar Coby.

Voor de W maakte ik een pagina over de winter. Er moest een atc op komen en die beplakte ik met stukjes eierschaal die ik kleurde met alcoholinkt. De rest van de achtergrond is distress inkt, heatembossing en stempelwerk.



Voor de super lastige letter X kwam ik niet verder dan XOXO (hugs and kisses)



Verder ben ik bezig geweest met een mixed media layout voor een blog waar ik op de laatste dag van deze maand gastdesigner ben. Daar kan ik natuurlijk nog niets van laten zien.

Ook heb ik al een aantal kerstkaarten gemaakt. Deze zal ik deze week nog aan jullie laten zien.

Groetjes Brigitta

3 opmerkingen:

  1. mooie pagina's en leuk die eierschalen techniek, die wil ik ook nog eens proberen, zag het laatst in een blad. Ik had trouwens ook eerst xoxo in gedachten en achteraf ben je dus heel origineel...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige pagina's Brigitta! Wat heb je de ATC mooi bewerkt en je X pagina is ook super, leuk onderwerp :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat atc-tje op de kaart vind ik super gaaf met de eierschaaltje, maar de onderste kaart vind ik ook zo mooi gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta