zondag 30 november 2014

Gastdesigner bij Words & Paintery

Kennen jullie het nieuwe challenge blog Words & Paintery al?

Vandaag ben ik daar te zien als gastdesigner met een layout welke ik maakte aan de hand van onderstaande opdracht:


Het is echt een super inspirerend mixed media challenge blog met veel getalenteerde designers. Iedere maand kun je er ook leuke prijzen winnen als je je laat inspireren door hun kleuren schema en woord.


Ik weet niet wat jullie er van vinden maar toen ik bovenstaand kleurenschema ontving vondt ik het echt een uitdaging! Ik moest even zoeken maar ik heb het voor elkaar gekregen om de kleuren terug te laten komen in mijn layout.


Ook op deze layout gebruikte ik, net als in mijn vorige post, met de kerstkaartjes, stempels van Art Journey en wel de Ripple stempel. (De cirkels) In combinatie met distressmarkers en water vindt ik ze echt een gaaf effect geven.

Op de foto Kirsten met ons hondje Bix, genomen door haarzelf met de telefoon natuurlijk!

De cirkels van acrylverf heb ik gemaakt naar aanleiding van een tutorial op internet, maar helaas kan ik hem niet meer terugvinden en dus ook niet de credits geven aan diegene. 

Hier nog wat detail foto's:




Groetjes Brigitta


5 opmerkingen:

  1. Yeempie wat goed.....ik ben zo trots op jou!!!
    Super layout met hele mooie elementen.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw...wat een prachtige LO Brigitta, je hebt de kleuren super mooi verwerkt en wat een leuke details zeg. Vind je idee met de Ripple stempel echt inspirerend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig wat een mooie LO en wat mooi hoe je de kleuren hebt verwerkt. Super zeg dat je GD mag zijn, proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh....wat een mooie layout Brigitta!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Brigitta, wat een ontzettend mooi lootje is dit en mooi deze kleuren.
    De achtergrond vind ik super gaaf, maar ook je bloemenpracht is zo mooi.
    Groetjes, Els
    Oeps en natuurlijk een pracht foto.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta