zondag 25 mei 2014

Creative Ladies dag

Gisteren was de jaarlijkse dag van de Creative Ladies bij de Craftorij! Ik was er voor het eerst bij dit jaar en was erg benieuwd naar de andere dames want de meeste kende ik nog niet persoonlijk, alleen via het internet.

Na de ontvangst met koffie en wat lekkers (heerlijke zeeuwse bolussen van Lia en Yvonne) hebben we elkaar de zelfgemaakte cadeautjes gegeven.


Ziet dat er niet gezellig uit zo bij elkaar? Na een korte bespreking van ons project gingen we heerlijk samen lunchen en hierna begon de workshop van Esther Glas van de Craftorij.

We maakten een begin van een prachtig mixed media album.


Gaaf ziet hij er uit he! (Dit is het voorbeeld van Esther hoor, ik ben nog laaaang niet zo ver)

Na de workshop nog wat kletsen en shoppen natuurlijk.... er viel weer heel wat moois in mijn mandje. O.a. de Prima distress tool die al heel lang op mijn verlanglijstje stond. Ik was nog nooit bij de Craftorij geweest maar wat een prachtige winkel met uitgebreid assortiment heeft Lia Sauer zeg.

Een groepsfoto mag natuurlijk ook niet ontbreken.



Aan het einde van de dag gingen we weer huiswaarts want een aantal van ons moesten nog heel wat kilometers rijden.

Het was in ieder geval een super gezellige dag en ik heb nu al zin in volgend jaar!

Groetjes Brigitta

6 opmerkingen:

  1. Het was super en zo leuk om persoonlijk kennis te maken! Ook ik heb alweer zin in volgend jaar, juist dat 1 keer per jaar maakt het volgens muij zo bijzonder:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wat was het gezellig he, vond het ook leuk om je nu eens in het echie te ontmoeten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het was inderdaad erg gezellig en leuk om je in levende lijve te zien en te spreken en die distress tool lag ook in mijn mandje na jouw tip en ik heb em vandaag gebruikt, toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk dat je zo'n super leuke dag hebt gehad.
    En dan ook nog een pracht projectje gemaakt dat bijna af is, hahaha.
    Leuk die groepsfoto.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond het ook erg gezellig en vond het leuk je in het echt te ontmoeten! Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige dag heb je gehad, en we gaan elkaar zeker zien....ben blij dat je het zo naar je zin hebt gehad....liefs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta