woensdag 19 februari 2014

De Letters K en L

Mijn letters voor de maand februari zijn weer op hun bestemming gearriveerd dus ik kan ze jullie laten zien.

De eerste is de K van Kaart.


Voor deze pagina een stuk kaart van Brabant geprint, en de verplichte cilinders, in mijn geval wegwijzerpaaltjes gestempeld en gekleurd met distressmarker en geplakt op de woonplaats van Marjolijn en mij. Erom heen met gesso wat structuur aangebracht. De post gestempeld en ook met distressmarkers ingekleurd en de vlinders geheatembossen en op dezelfde manier kleur gegeven.
Alle gestempelde stukjes voorzien van een laagje glossy accents. De vlinders hebben nog wat accentjes met een witte poscapen gehad. Met blauwe perlen pen de vlucht van de vlinders aangegeven.

De tweede is de L van Lief:


Hier heb ik de achtergrond gemaakt dmv sprayen met dylusions en glimmermist. Hierna de rozen uit servetten opgeplakt en hier en daar met gesso en een stencil kippengaas aangebracht. Het schattige stempeltje van Tilda heb ik onlangs gewonnen met een winactie van KrejaTeja  op facebook. Ik vindt het zo'n lieveke! Ik heb haar ingekleurd met distressmarkers en wat stickles. Een stempel en wat washitape om haar wat "grond" te geven.

Zelf heb ik ook weer prachtige pagina's ontvangen van Marjolijn waar ik erg blij mee ben!
We zijn al zo ongeveer op de helft van het alfabet. Gaat best snel eigenlijk!

Groetjes Brigitta


6 opmerkingen:

  1. Super wat heb je dit weer prachtig gemaakt Brigitta.
    Erg leuk hoe je die wegenkaart op de bovenste verwerkt hebt en zo leuk met de perlen pen.
    De L van lief is natuurlijk ook weer super en zeker de rode kleur.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooi kaartje en wat leuk met die landkaart er op. Ook de andere is echt schattig.

    groetjes,
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi Brigitta! Die landkaart is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg gaaf die landkaart, wat origineel uitgewerkt en je L is gewoon Lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kaart vind ik geweldig, je meisje een schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beide zijn heel gaaf gemaakt lekker crea ook.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta