vrijdag 10 januari 2014

Layoutchallenge Januari Scrapplezier: Love This!

Het is weer de 10e van de maand en dus weer tijd om de nieuwe challenge bekend te maken op het blog van Scrapplezier! Doen jullie allemaal mee deze maand? Bij 5 inzendingen wordt er weer een leuke prijs verloot!

Dit is mijn layout voor de challenge:



Zien jullie die mooie bloem op de hexagons en op het papier boven de oranje bloem? Dat is 1 van mijn nieuwe stempels welke ik van mijn ouders kreeg met kerst en ik ben er zo super blij mee! De bloemen maakte ik zelf mbv een stans. Het smalle kantje bij de randen van de layout en ook links bij de oranjebloem ontving ik van de moeder van een goede vriendin van me. Ze bewaard altijd alle kantjes, lintjes, stofjes etc en geeft me er regelmatig iets van om te gebruiken in mijn scrapwerk. Super lief!

Hier nog wat detailfoto's:





Groetjes Brigitta

5 opmerkingen:

  1. Super wat een pracht layout en wat is er heerlijk veel op te zien.
    Prachtige elementjes zijn er te bewonderen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem supermooi geworden Brigitta!! Ik ga zo die van mij er op zetten. Vandaag gewerkt, dus nog niet kunnen doen.

    Xx Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend, mooie kleuren en ik blijf kijken, toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige layout, mooie kleuren bij elkaar.
    Ik kan er wel naar blijven kijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta