dinsdag 24 december 2013

Kaartensketch Scrapplezier december

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer tijd voor de uitwerkingen van het designteam van de kaartensketch bij Scrapplezier.

Hier mijn uitwerking:



Dit was de sketch die gebruikt dient te worden als inspiratie:





Volgens mij heb ik mijn kaart van de challenge van november ook nog niet aan jullie laten zien:



Natuurlijk heb ik ook een atc gemaakt in deze feestmaand met het thema kerst:



Vanaf februari 2014 gaan we op het forum van Scrapplezier weer verder met de atc swap.
Doen jullie allemaal gezellig met ons mee? Er moet natuurlijk wel wat te ruilen zijn!!

Groetjes Brigitta


2 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer een pracht kaart gemaakt van de sketch Brigitte
    en ook november ziet er leuk uit.
    Net als het atc tje dat er zeker mag wezen met een kerst item.
    Fijne dagen Brigitte en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta