zondag 6 oktober 2013

Mixed media layout 1998


Op deze druiligere zondagmiddag wil ik jullie een layout laten zien waar ik met veel plezier aan gewerkt heb.  Het is werkelijk een echte mixed media lo want ik heb voor de achtergrond zo ontzettend veel materialen gebruikt! Ik ben overigens geïnspireerd door Kelly Foster, zij maakte voor, geloof ik Shimmerz of anders Flying Unicorn een pagina met de cirkel mal van Prima en ik vondt deze zo gaaf dat ik er zelf ook mee aan de slag ging.



De pagina achtergrond heeft kleur gekregen door sprays (deze keer van Lindy's Stamp Gang) en pan pastels. De cirkels zijn gekleurd met gesso, acrylverf, modelingpaste en derwend coloursoft potloden. De zwarte schaduwen rond de cirkels en om de pagina maakte ik met zwarte gelato. 
De foto is er overigens weer 1 uit de oude doos. Het zijn Ruud en ik op de dag na onze bruiloft thuis in ons oude huis. Wat een jonkies zijn we daar nog he! 

Hier nog wat detailfoto's van het "achtergrondwerk".



Ik wens jullie allen nog een fijne zondagavond toe!

7 opmerkingen:

  1. Schitterend mooie layout Brigitta en leuk die detailfoto's erbij. Een plaatje hoor.
    Mooie foto ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, geweldig Brigitta wat mooi, mooie kleuren, mooi hoe je die cirkels hebt laten doorlopen, geweldig al die kleine details, wat een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. grappig, volgens mij hebben we hetzelfde filmpje gezien van haar, ik ben ook helemaal fan van haar, ben ook bezig met zo'n soort layout, deze is erg mooi geworden hoor, prachtig !
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow schitterend zeg, mooie kleuren en leuk al dat relief op de pagina!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Brigitta

    Wowww, dat heb je mooi gemaakt Brigitte.

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige, vrolijke pagina, leuk dat jij je laat inspireren door ander werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu zie ik het pas nadat ik het dus gelezen heb dat de foto uit de oude doos is, geweldig en heel mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta