dinsdag 24 september 2013

Kaartenchallenge nr 15 op het Blog van Scrapplezier

Het is weer 24 september en dus tijd voor een nieuwe kaartenchallenge op het blog van Scrapplezier.

http://scrapplezier.blogspot.nl/2013/09/kaarten-challenge-15.html

Yvon heeft deze keer een heel goede uitdaging bedacht, namelijk een Kerstkaart zónder designpapier.Toch lastig voor me want ik ben geen echte kaartenmaakster. De andere designers maakten natuurlijk ook een kaart voor deze uitdaging. Dit is wat er bij mij uit mijn handen rolde:


Een kerstkaart met de needles and thread lijn van Kaisercraft. Ik gaf er een kerst tintje aan door te heat embossen met de sneeuwsterren stempel en een engeltje en rendier er aan toe te voegen.

Zoals altijd kun je weer een leuke prijs winnen als er 5 deelnemers mee doen. Bij de laatste kaartenchallenge waren niet genoeg deelnemers, maar toch heeft Helena een leuk prijsje uitgereikt aan 1 van de vaste kern kaartenmakers die elke maand weer mee doen met de challenge. Er waren heel mooie creaties gemaakt! 

Ook staat er weer een nieuwe atc swap op het forum met als thema Vogels. Ook super leuk om mee te doen want je ontvangt de meest prachtige kaartjes terug van de andere deelnemers.

Al met al genoeg leuke uitdagingen om de nu al donkere avonden door te komen.

Groetjes Brigitta

2 opmerkingen:

  1. ik vind dat je een leuk vintagekaartje hebt gemaakt, schattig met dat kant en dat opengeslagen papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk uitgevoerd en nu weet ik eindleijk welke lijn papier je hebt gebruikt , die ligt hier ook nog.

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta