zondag 30 juni 2013

Update

Hallo allemaal,

Hier even een kort berichtje van me. Nee, ik ben niet van de aardbodem verdwenen,maar jullie hebben inderdaad al lang geen post meer van me gezien.

De laatste weken is er van scrappen niet zo veel terecht gekomen aangezien we het erg druk hadden met de laatste twee weken van onze dochter Kirsten op de basisschool. Twee keer naar kamp op en neer gereden, musical met de bijbehorende repetities etc. Nu hebben de kinderen echter lekker vakantie en komt er gelukkig weer wat meer tijd voor scrappen. Hoewel ik zelf nog twee weken moet werken voor dat onze vakantie begint. 

Op het moment ben ik dus wel lekker aan het scrappen, maar allemaal dt werk voor Scrapplezier wat ik jullie dus nog niet hier kan laten zien. Ook ben ik met een secret scraplift bezig geweest en atc's voor een swap, ook weer dingen die ik nog niet op het blog kan laten zien!

Verder wil ik iedereen die al vakantie heeft,en degene die het nog gaan krijgen, een hele fijne vakantie toewensen met veel zon!

Groetjes Brigitta

1 opmerking:

  1. we wachten geduldig af en erg leuk dat je ons dt langer blijft versterken.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta