donderdag 16 mei 2013

Secret Scraplift De Craftorij

Afgelopen maand heb ik voor de eerste keer meegedaan aan een secret scraplift, en wel op het forum van de Craftorij.

Ik vondt het zo leuk dat ik het ook voorstelde op het forum bij Scrapplezier, en Helena ging er direct mee aan de slag! Deze ronde is echter nog niet afgelopen dus de lo voor deze lift kan ik jullie nog niet laten zien.

Hieronder laat ik mijn uitwerking zien wat ik maakte met het geweldige Secret Garden papier van Graphic 45. Voor het verloop van de secret scraplift verwijs ik jullie naar het blog van Coby, waar je dus alle lo's op volgorde kunt zien: http://cobyskaartenenatcs-coby.blogspot.nl/2013/05/derde-ssl-op-het-forum-van-de-craftorij.html


Het is een erg rustige lo voor mijn doen geworden. Het meeste werk ging zitten in het maken van de bloemen ( tattered floral die van Tim Holtz ) Ik bracht op het papier ook nog wat accenten aan met glossy accents. 


Zo zie je in 1 week twee heel verschillende layouts van mijn hand ( deze t.o.v. de finnabair lo ).
Beide heel leuk om te maken!

Verder wil ik jullie nog even in herinnering brengen dat a.s.zondag 19 mei er op het forum van Scrapplezier weer een online crop gehouden wordt. De hele dag komen er super leuke workshops online van de designers, en je kunt tussendoor natuurlijk gezellig kletsen met elkaar op het forum. 
Er staan al wat "boodschappenlijstjes" op het forum, dus neem gerust een kijkje! Ook ik verzorg een opdracht a.s. zondag en ik heb er al super veel zin in! Komen jullie ook een kijkje nemen!?!!

Groetjes Brigitta



1 opmerking:

  1. oh wat een mooie LO Brigitta, wat ontzettend leuk zo met dat lint erlangs en die bloemen prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta