zaterdag 25 mei 2013

Mei Sketch Challenge C'est Magnifique Kits blog

Goedemorgen allemaal, vanuit een een beetje zonnig Nederland (eindelijk),

Ik volg al geruime tijd het blog van de C'est Magnifique Kits omdat ik de designers van dit blog erg mooie dingen vindt maken met de kits die worden samengesteld door het team daar.

Iedere maand houden ze een challenge en de sketch van deze maand vondt ik zo leuk dat ik besloot hem te gebruiken voor een layout met een foto van Jodecy, de dochter van vrienden van ons. Het is een echt meisje meisje die héél graag als een voleerd model op de foto gaat.

Mijn layout maakte ik met het geweldige Divine papier van Prima.


Natuurlijk maakte ik de basis met mijn stencils en distressinkt en modeling paste. Verder creëerde ik de laagjes met diverse stansen van Marianne Design en doilies. Hier nog wat close ups:




Verder wilde ik jullie er op wijzen dat a.s. zondag 26 mei op het blog van Scrapplezier de winnaars bekend worden gemaakt van de blinde kaart van Rosalien en de blinde lo van mij, n.a.v. de online crop van 19 mei. Ik zal alle layouts laten zien welke gemaakt zijn naar aanleiding van mijn lo beschrijving en de winnaar kiezen die van mij een leuk prijsje toegestuurd krijgt.

Geniet allemaal van je weekend!

Groetjes Brigitta

2 opmerkingen:

  1. prachtig Brigitta, heerlijk in dat roze en wat heb je dat mooi gedaan met die doilys en de modeling paste, ik ben er helemaal weg van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super wat is deze layout mooi he.
    Fijne avond en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta