dinsdag 7 juni 2016

Kaart met de Dutch Doobadoo caravan mal.

Voor de verjaardagschallenge van Jane ging ik aan de slag met de caravan mal van Dutch Doobadoo. Zo leuk!! Echt een feestje om mee te werken. 

De opdracht van de challenge was om er een jaren 50 tint aan te geven, aangezien Jane in de fifty's is geboren.

Ik maakte er een caravan diner van en gebruikte een afdrukje van CeCe design (Coffee Birgitta) welke ik inkleurde met mijn spectrum noir alcohol markers.


Mierezoet is hij geworden maar ik vindt hem zo schattig! Ik hoop dat Jane hem leuk vindt!

Voor meer details kun je de video bekijken!

https://www.youtube.com/watch?v=sjPHmSTjtE4

Groetjes Brigitta

1 opmerking:

  1. Erg leuke caravan en Jane zal er wel heel blij mee zijn.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta