maandag 21 maart 2016

Shabby Chic Kaart voor de challenge van Cindy van Kippersluis

Hallo,

Cindy van Kippersluis haar winkel bestaat deze maand 1 jaar en ze viert ook haar verjaardag in april en om deze redenen heeft ze een giveaway/challenge op haar you tube kanaal.

Voor deze challenge maakte ik een chabby chic kaart met het mooie papier van Studio Light.



Aangezien de kaart mal van Dutch Doobadoo die ik hier heb gebruikt, mooi rechtop blijft staan, heb ik beide kanten volledig versierd. Het is lastig om mooi op de foto te vangen vindt ik. Voor een uitgebreide uitleg van deze kaart verwijs ik jullie naar mijn you tube video:

https://youtu.be/1HnNZHFV6nY

De video van Cindy haar challenge vindt je hier: https://www.youtube.com/watch?v=RM3T0scBBp4

De laatste paar weken heb ik het erg druk met allerlei scrap "opdrachten" en met sociale "verplichtingen", vandaar dat ik niet zo veel reageer op jullie blog posts. Dit ga ik zeker weer een keer inhalen hoor!

Fijne avond!

Groetjes Brigitta

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke shabby kaart! Doordat het een "drieluik" is kun je er lekker veel op kwijt. Er is zoveel moois te zien! Leuke quote die super bij het thema past. Groetjes Maja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan, Brigitta.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta