woensdag 2 maart 2016

Paaspocketletter voor Anne

In de nederlandse pocketletter groep op facebook wordt er veel geswapt. Deze maand was Anne mijn partner en ik maakte voor haar een pocketletter in een paas/lente thema. Daar wordt je helemaal vrolijk van op zo'n druilerige dag als vandaag.



Het kuikentje kon ik niet weerstaan en ik moest hem aan de pocketletter hangen. De bloem, althans dat moet het voorstellen,maakte ik van een cupcakehouder.


In deze pocketletter heb ik weer veel leuke spulletjes gebruikt van Action , So Low en de Wibra.
Daar kun je prima en voordelig shoppen voor het knutselen... maar dat hoef ik waarschijnlijk niemand te vertellen :).

Anne heeft voor mij natuurlijk ook een pocketletter gemaakt en hij is prachtig! Anne is tot nu toe mijn jongste swappartner met haar 20 jaar.



En zoals gebruikelijk vindt je mijn video hier:
https://youtu.be/v-V-MG2Y5xM

Fijne avond!

Groetjes Brigitta

5 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige paas pocketletter en wat is er weer veel op te zien.
    Ook heb je een leuke terug ontvangen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super super gave pocketletter heb je gemaakt echt waar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh..wat is dat leuk! Super schattig. Lijkt me een feestje om dat te ontvangen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke pocketletter, en erg mooi gemaakt met leuke spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta