maandag 1 februari 2016

Cadoverpakking met de Pillow Box mal van Dutch Doobadoo

Goedeavond,

Een paar weken geleden volgde ik een workshop bij Noor en Zo en ik liet daar de Pillow Box mal van Dutch Doobadoo in mijn mandje vallen.

Met deze mal besloot ik 3 cadodoosjes te maken. 1 voor een jarige vriendin en 2 voor valentijnsdag om iets lekkers aan mijn kinderen in te geven.

De mal werkt heel makkelijk en in een paar minuutjes heb je het doosje klaar. Het versieren duurt bij mij natuurlijk altijd wat langer....

De bovenste was voor een jarige vriendin. Het vintage plaatje vondt ik op Pinterest.



Dit doosje met het schattige meisje is voor onze dochter, ik maakte eindelijk gebruik van mijn rietjes.


En eentje zonder al te veel tierelantijn voor onze zoon. Mét1 van zijn favoriete rappers all time!


Als je de video wilt bekijken waar je wat meer details kunt zien... kijk dan 

Fijne week toegewenst!

Groetjes Brigitta

6 opmerkingen:

  1. ja heel leuk is die Pillow Box mal en zo kan je heel eenvoudig leuke kleine cadeautjes maken.
    Deze boxjes zien er ook heel mooi en persoonlijk uit en worden vast met plezier ontvangen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige dooosjes !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke nieuw aanwinst Brigitta, en wat een leuke doosjes heb je gemaakt, heel divers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind ze alle 3 mooi echt super leuk gemaakt en een geweldig idee om te geven.
    fijne dag doeggggg

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat leuk weer, zo schattig dat meisje op die rietjes, daar volgen er vast nog meer van...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn leuk! Mn favoriete model kadodoosje!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta