maandag 2 november 2015

Herfst Pan Pastel doosje met tutorial

Hallo allemaal,

Afgelopen week heb ik een lege pan pastel doos (het kartonnendoosje waar er 3 inzitten) gealtered in een herfst thema. In een beetje een grungy stijl. Ik heb gefilmd tijdens het maken van dit project, je vindt de video hier: https://www.youtube.com/watch?v=DAkFtoKeZwA

De herfst vindt ik toch wel het mooiste jaargetijde met alle mooie kleuren in de natuur. Ik kan echt genieten van de dwarrelende blaadjes en mooie paddestoelen. 





Het prachtige glitterige blad vondt ik bij Xenos tussen de kerstspullen. Ik vondt hem zo gaaf dat ik hem moést gebruiken De blaadjes,bloemen en het appeltje heb ik van een kaarsenring afgeknipt welke ik vondt in de kringloopwinkel.



Op bovenstaande foto kun je zien hoe mooi gedetailleerd het blad is wat ik heb gestempeld.





Fijne dag!

Groetjes Brigitta

2 opmerkingen:

  1. Erg leuk kadootje zo ! Wat een mooie herfsttoef !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend mooi doosje heb je weer gemaakt Brigitta.
    Leuk en duidelijk filmpje ook. Toppie! Een heerlijke herfst.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta