maandag 9 maart 2015

Mijn eerste bister projectjes

Al vele malen zag ik op het internet kaarten etc voorbij komen waar bister op de achtergrond gebruikt werd. Dit vondt ik er zo mooi uit zien dat ik afgelopen vrijdag op de knotsgekke kaartendagen ook wat kleurtjes er van mee nam.

Ik probeerde het uit op een aantal kaarten, waarvan 2 mannen kaarten. Blijft altijd een uitdaging voor me!




De stempel afdrukken heb ik ook nog op sommige plekken bewerkt met bleek.


Deze kaart maakte ik voor een vriend van ons die afgelopen weekend zijn 50e verjaardag vierde.

Verder heb ik deze week natuurlijk ook weer een art journal pagina gemaakt. Een combinatie van van DLP en de maandelijkse challenge van Jennibelli.



Als jullie zelf naar de challenges willen kijken vindt je hieronder de links:

http://journalworkshops.ning.com/

http://www.art5academy.com/the-studio/the-documented-life-project-free/challenges/march-7-week-10-challenge

Groetjes Brigitta

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten. Heb ook bister maar vind het niet gemakkelijk om zuinig te werken. Liefs chantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten hoor Brigitta en een heel leuke pagina ! Ik heb ook in Den Bosch met Bister gewerkt, met bleek heb ik nog nooit op kaartjes gewerkt ! Wel tof !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je bister kaarten zijn schitterend, de kleuren die je gebruikt hebt zijn ook erg mooi!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend, mooi met dat bleek, ik vind het toppertjes, brusho is ook een leuke aanvulling op je bister.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gaaf die kaarten heb ik ook nog niks mee gedaan mooie pagina ook weer.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta