woensdag 28 januari 2015

DLP voor week 3 en de cover....

Hallo,

Kunnen jullie geloven dat dit al weer de laatste week van Januari is? Wat gaat de tijd toch snel....

Deze week maakte ik mijn kaft "pagina"voor het documented life project. Hij moet nog een beetje vlakker worden zo met al die verschillende mediums erop.


Het volkswagen busje vondt ik op internet en vondt ik wel toepasselijk, het is toch altijd weer een reis langs allerlei technieken en onderwerpen, zo'n art journal project. De achterkant is natuurlijk in dezelfde stijl, maar dan wat simpeler. 


Ik had hier op mijn blog ook nog niet mijn uitwerking van vorige week laten zien geloof ik. De challenge was: colour wheel.

Mijn pagina besloot ik te maken met een zwarte achtergrond, waardoor de kleuren heerlijk eruit springen. En ik kon eigenlijk mijn oog gebruiken die ik al een hele tijd bewaard had. Hij kwam van een reclamefolder voor een drukker die ik op mijn werk ontving.


Deze week ben ik ook met de kaft bezig van mijn journal van vorig jaar. Dan is hij straks helemaal af... Zo'n fijn gevoel... een project wat helemaal klaar is..

Fijne week nog!

Groetjes Brigitta

3 opmerkingen:

  1. Prachtig cover Brigitta, leuk zoals je de 'reis' hebt verbeeld! En wat een geweldig mooie uitwerking van de opdracht, schitterende kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er weer zo mooi uit en wat een reis he met zo'n mooi busje.
    Ook die van vorige week vind ik mooi met de mooie kleuren op dat zwart.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie paarse kleuren en wat mooi zo op dat zwart.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta