donderdag 26 juni 2014

Miniboekje in lucifersdoosje

Vandaag laat ik jullie mijn tweede designteam project van scrapplezier zien van deze maand.

Het is een klein lucifersdoosje dat ik heb opgeleukt van buiten én van binnen met hierin een ienemienie boekje. Op het jaarlijkse uitje met de creative ladies kregen we van Annie een super leuk boekje met daarin heel veel mooie quotes die we kunnen gebruiken op onze projecten.
Ik besloot een aantal van deze quotes in het miniboekje te schrijven zodat deze tezamen met het lucifersdoosje een leuk cado'tje is voor een (scrap) vriendin.



Zoals je ziet maakte ik er een lus aan zodat je hem op kunt hangen. 


In de binnenkant een kleine compositie met kleine bloemetjes en het boekje met de quotes.


 Ook aan de binnenkant van het doosje nog een leuke tekst.

Nu nog bedenken wie ik met dit cado'tje blij kan maken....

Groetjes Brigitta

5 opmerkingen:

  1. Schitterend! wat is dit toch super leuk gemaakt en
    zoiets staat ook nog steeds op mijn to do lijstje.
    en wat een grappig ienemienie boekje heb je gemaakt.
    Erg leuk projectje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee zo'n miniboekje in zo'n doosje en wat leuk dat je de quotes van Annie hebt gebruikt, ziet er gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat een mooi projectje zeg!
    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, zo'n ieniemini boekje in een lucifersdoosje.
    Die quotes van Annie heb ik ook al een paar keer gebruikt !

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta