donderdag 11 juli 2013

Sketchchallenge juni Scrapplezier: Happy Model

Gisteren was het weer de 10e van de maand, dus de sketchchallenge op het blog van scrapplezier is geplaatst. Het is een redelijk cas sketch dus ik daag jullie uit om lekker mee te doen deze maand.
Bij 5 inzendingen wordt er een prijsje verloot.

Dit is mijn uitwerking van de sketch:
\

Zoals jullie zien had ik in 1976 zéér veel plezier in het foto's maken :).

De layout heb ik redelijk simpel gehouden en ook behoorlijk gelijk aan de schets. De verticale strook is gewoon cardstock wat ik bestempelde met een achtergrondstempel van Kaisercraft.  Het papier met de letters en de diecuts achter de foto's en het cluster bij de titel zijn van twee verschillende lijnen van Kaisercraft die te koop zijn in de winkel van Helena, nl Timeless en Remember Me.

Verder heb ik, heel verrassend, gesso en modelingpaste gebruikt. Hier en daar tekende ik randjes met een zwarte fineliner. 

Dit is de schets:


Doen jullie allemaal gezellig mee deze maand? 

Groetjes Brigitta

1 opmerking:

  1. heerlijke LO heb je er weer van gemaakt, voor jou doen wat rustig, maar wel mooi, leuke foto's heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta