maandag 11 maart 2013

Sketch Challenge bij Scrapplezier

Vandaag laat ik jullie mijn uitwerking zien voor de sketchchallenge bij Scrapplezier. Hij is weer erg leuk om te maken. Je kunt de hele maand nog mee doen: http://scrapplezier.blogspot.nl/2013/03/sketch-challengescrappleziernl-maart.html

Hier is mijn uitwerking van de sketch:






Voor de achtergrond maakte ik gebruik van dylusions sprays en een stok oude mal die ik nog heb van de crafters workshop. Omdat ik de kleuren toch te fel vondt, ging ik er met een heel dun laagje gesso overheen zodat alles wat zachter werd qua kleur. De rode steentjes en het zwarte kippengaas bracht ik aan met distress inks en natuurlijk weer met mallen van de welbekende f irma. Deze mallen en de sprays zijn te verkrijgen in de webwinkel van Scrapplezier. 


 De sterren en de pijltjes heb ik geheatembossed met zilver en rode embossingpoeder. Op de pijlen gebruikte ik extra thick embossing enamel waardoor er een wat grover relief op zit tov de sterren.



 Hier en daar zie je washitape  op de layout, het is zo'n leuk spul om laagjes/diepte mee aan te brengen! In de winkel van Helena vindt je een heel ruime keuze aan washitapes. Geloof me... je kunt niet kiezen!



De zilveren ringetjes zijn gewoon simpele revetjes die je in iedere schuur kunt vinden tussen de spullen van je vriend of man! Hier heb ik ze gewoon zilver gelaten, maar je kunt ze ook heel makkelijk een kleur geven met behulp van alcoholinkt.

De andere designers van Scrapplezier hebben deze schets ook uitgewerkt ( zie de link boven in mijn bericht ) ieder in zijn eigen stijl! Neem ook eens een kijkje op het blog en doe lekker mee! Als er genoeg inzendingen zijn wordt er altijd een leuke prijs verloot.

Groetjes Brigitta

4 opmerkingen:

  1. mooi geworden ook een hele mooie sketch ik zal m vd week ook proberen te maken gr janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Brigitta wat een prachtige stoere jongens layout
    heb je gemaakt en de sketch vind ik best wat moeilijk.
    Erg leuke details zijn er te wonderen en de pijlen
    en sterren zijn lekker stoer gemaakt. Leuk effect met
    dat embospoeder.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GEweldig en wat een mooie uitwerking van de sketch!!!! Je sterren daar ben ik jaloers op, ik zoek al heel lang een stans om sterren mee te snijden, kan hem maar niet vinden, hihi. Leuke technieken heb je gebruikt, ook de washitape ziet er heel leuk uit. Knap dat je van zo'n lieflijke sketch zo'n stoere mannen lay out kunt maken!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind jouw uitwerking erg gaaf, lekker stoer en heerlijk shabby. Grappig dat jij net als Yvon voor sterren bent gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta