zaterdag 16 maart 2013

Gepimpte glassine bags voor Scrapplezier

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie twee gepimpte glassinebags zien welke ik maakte voor het blog van Scrapplezier.  Ik gebruikte de Loire Valley lijn van Kaisercraft. Een lijn met heerlijke klassieke, primaire kleuren.



Dit is een wat  drukker zakje met veel verschillende embellishments erop.




Dit is een wat rustiger zakje waarop ik gewerkt heb met embossingpoeder en modelingpaste.


De gebruikte materialen welke bij Scrapplezier verkrijgbaar zijn:

* Loire valley papier, diecuts en brads van Kaisercraft.
* Rode bling steentjes van Kaisercraft.
* Randpons van Martha Steward.
* Pareltjes van Kaisercraft.
* Mal "Wheat" van Kaisercraft.
* Wit embossingpoeder.

Iedereen een fijn weekend toegewenst!

Groetjes Brigitta








3 opmerkingen:

  1. Had op het andere forum al een reactie gegeven, maar ik vind dez akjes erg leuk gescrapt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze erg leuk Brigitta, goed idee, ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht hier je prachtige lay out aan te rtreffen maar deze zakjes zijn ook erg mooi gepimpt!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta